Keletas SEO faktorių, kurie jau seniai nebegalioja

facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Bėgant laikui, bėga ir keičiasi Google paieškos algoritmo mechanizmas. Norint pataikyti į kompanijos diktuojamas sąlygas, privalote domėtis kiekvienu atnaujinimu ir žvelgti vienu žingsniu į priekį. Pabandysime atskleisti keletą faktorių, kurie jau gana seniai nebe aktualūs, tačiau rinkoje dažnai taikomi seni metodai, kurie dažniausiai ir pražudo bei nusmukdina jūsų pozicijas daug žemiau nei galėtumėte iškilti.

seo-optimizacija

Pradėkime nuo išorinio tinklo kūrimo:
– Šiuo metu nebegalio kiekybiniai linkai, kurkite tik kokybiškas atgalines nuorodas. Pamirškite nuorodas, kurios talpinasi tinklapio apačioje – jos taip pat Google paieškos sistemai – nepatikimos.
– Tik unikalus ir kokybiškai parašyti straipsniai šiai dienai duos daug daugiau naudos.
– Kurkite daugiau nei 400 žodžius savo straipsniams, o jeigu yra galimybė ir iki 1000.
– Būkite originalūs ir pranašesni už savo konkurentus. Pažvelkite ar jūsų konkrentas turi daugiau teksto ar mažiau.
– Page rank faktorius – jau seniai nebėra autoriteto faktorius.

Vidinio optimizavimo nebeveikiantys faktoriai:
– Meta keywords žymė Google paieškos sistemai neturi visiškai jokios įtakos. Jų vedimas lygus niekiniam darbui. Negaiškite savo ir savo darbuotojų brangaus darbo laiko.
– Meta descripion – taip pat yra tik marketingo priemonė pritraukti iš pirminio teksto, tačiau tiesioginės reitingavimo prasmės neturi.
– Kopijuotas turinys – naudos visiškai neatneš. Norint neprisidaryti sau žalos, pamirškite kopijuojamą turinį ir kurkite tik unikalų.

Aptarėme keletą fakorių, kurie šiai dienai yra visiškainebeveiksmingi ir dauguma iš jų pridaro daugiau žalos nei naudos. Norint neprisidaryti sau neigiamo efekto, patariame kurti strategija vienais metais į priekį ir nesižvalgyti atgal.